Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele mai valoroase branduri din lume. Top 20

Tags: top branduri, interbrand, clasament, cele mai valoroase branduri, coca cola, apple

Coca-Cola detine suprematia in topul celor mai valoroase branduri realizat de Interbrand, in ciuda popularitatii Apple, care in ultimul an a lansat doua noi modele ale celebrului sau iPhone.
Oricum, valoarea Apple marcheaza o crestere spectaculoasa, cu 129% mai mult comparativ cu anul trecut. Cat despre concurentul sau acerb - Samsung - acesta se pozitioneaza abia pe locul 9, insa este singura companie non-americana care a ajuns in top 10 cele mai valoroase branduri.
 
Raportul Interbrand evalueaza performanta financiara ale produselor si serviciilor branduite, rolul brandului in decizia de achizitie si rezistenta acestuia in timp.
 
20. Amazon: 18.6 miliarde dolari, locul 26 anul trecut. Succesul sau se datoreaza in mare parte brandului Kindle.

 
19. Nokia: 21 miliarde dolari, locul 14 anul trecut. Caderea acestui brand are legatura cu Samsung si cresterea valorii sale cu 40%.

 
18. Oracle: 22.1 miliarde dolari, locul 20 anul trecut. Cresterea se datoreaza achizitiei companiei Sun Microsystems.

 
17. Louis Vuitton: 23.6 miliarde dolari, locul 18 anul trecut. Brandul a dominat piata produselor de lux deopotriva in ceea ce priveste spatiul digital, cat si in ceea ce priveste cucerirea de noi piete.
 

16. Gillette: 24.9 miliarde dolari, locul 16 anul trecut. Compania a anuntat o intelegere de sponsorizare a Jocurilor Olimpice pe 10 ani. In plus, brandul a incheiat contracte de publicitate cu unii dintre cei mai importanti atleti din lume.

 
15. Hewlett-Packard: 26.1 miliarde dolari, in scadere cu 8%, locul 10 anul trecut

 
14. Cisco: 27.2 miliarde dolari, in crestere cu 7%, locul 13 anul trecut

 
13. Disney: 27.4 miliarde dolari, in scadere cu 5%, locul 15 anul trecut

 
12. BMW: 29.1 miliarde dolari, in crestere cu 18%, locul 12 anul trecut. Brandul a facut pace cu rivalul Mercedes, a oferit 3.000 de masini la Jocurile Olimpice si a deschis noi magazine in Londra si Paris.

 
11. Mercedes Benz: 30.1 miliarde dolari, in crestere cu 10%, locul 12 anul trecut. Succesul se datoreaza in buna masura si campaniei sale pentru promovarea clasei de lux A, „The Best or Nothing”.

 
10. Toyota: 30.3 miliarde dolari, in crestere cu 9%, locul 11 anul trecut. Modelul Toyota Prius a inregistrat un real succes.

 
9. Samsung: 32.9 miliarde dolari, in crestere cu 40%, locul 17 anul trecut. Succesul inregistrat impotriva competitorilor Apple si Nokia l-au facut sa acapareze 19.1% din piata smartphone-urilor.


8. Intel: 39.4 miliarde dolari, in crestere cu 12%, locul 7 anul trecut. Compania si-a concentrat mai mult atentia catre clientii sai, dorintele si nevoile lor.

 
7. McDonald’s: 40.1 miliarde dolari, in crestere cu 13%, locul 6 anul trecut. Expansiunea pare sa fie cheia succesului. Compania are peste 33.000 restaurante in 119 tari ale lumii, constinuand sa se extinda in Asia.

 
6. General Electric: 43.7 miliarde dolari, in crestere cu 2%, locul 5 anul trecut.Cu GE Works, compania a integrat si o platforma de comunicatii.

 
5. Microsoft: 57.9 miliarde dolari, in scadere cu 2%, locul 5 anul trecut. Viitorul sau depinde in buna masura de succesul sistemului de operare Windows 8 si a orientarii catre piata tabletelor.

 
4. Google: 69.7 miliarde dolari, in crestere cu 26%, locul 4 anul trecut. Valoarea sa a crescut odata cu achizitia Motorola Mobility. Au mai contribuit de asemenea: ochelarii Google, Google TV sau Google Drive.

 
3. IBM: 75.5 miliarde dolari, in crestere cu 8%, locul 2 anul trecut. Compania a continuat sa se reinventeze intrand pe piete noi.

 
2. Apple: 76.6 miliarde dolari, in crestere cu 129%, locul 8 anul trecut. Brandul continua sa inspire devotament in clientii sai, reusind sa se ridice la nivel asteparilor acestora atat cu iPad 3 cat si cu iPhone 5.

 
1. Coca-Cola: 77.8 miliarde dolari, in crestere cu 8%, locul 1 anul trecut. Coca-Cola ramane un brand al carui nume este recunoscut la nivel mondial. Popularitatea sa a crescut inca si mai mult datorita sponsorizarii Jocurilor Olimpice de la Londra, cat si proiectului „Coca-Cola Music”.
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0