Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clasamentul celor mai valoroase companii din lume

Tags: cele mai valoroase companii, top, brand, apple, google, companii de tehnologie

Apple este cea mai valoroasa companie din lume, rezulta din raportul anual BrandZ realizat de Millward Brown. Valoarea companiei de tehnologie a crescut cu 19 procente in 2011, ajungand la $182,9 miliarde de dolari, ca urmare a cresterii cererii de dispozitive iPhone si iPad.
Google ocupase primul loc timp de patru ani consecutiv, a coborat pe locul trei, pierzand 3% din valoare. Patru din primele cinci locuri ale clasamentului sunt ocupate de companii de tehnologie:
 
1. Apple
 


2. IBM
 


3. Google
 


4. McDonald’s
 


5. Microsoft
 


6. Coca-Cola

 



7. Marlboro
 


8. AT&T
 


9. Verizon
 


10. China Mobile


 
Facebook, care a debutat pe Bursa saptamana trecuta, a urcat sase locuri, ajungand pe locul al 19-lea. Valoarea companiei a crescut cu 74 de procente, ajungand la 33,2 miliarde de dolari anul trecut, de la 19,1 miliarde, cat inregistra in 2010.
 
Cea mai dramatica cadere a fost inregistrata de BlackBerry, compania fiind intrecuta semnificativ de rivalii sai, Apple si Samsung.
 
Dintre brandurile de lux, cea mai valoaroasa este Louis Vuitton, care ocupa locul 21 in clasament si a inregistrat o crestere de 7%, ajungand la valoarea  de 25,9 miliarde de dolari. Hermes este un brand de lux care a urcat semnificativ in acest top, sarind 39 de pozitii si avand o valoare de 19,1 miliarde de dolari.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0