Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola lanseaza un nou ambalaj. Primul din ultimii 20 ani

Tags: coca cola, schimbare ambalaj, sticla 375 ml, noua sticla coca cola

Coca-Cola este unul dintre putinele branduri de care consumatorul s-a atasat atat de mult incat este reticient la modificarile de gust sau ambalaj. Este memorabil in acest sens esecul rasunator de marketing din 1985, cand a fost lansata New Coke, bautura cu o reteta diferita fata de original. Asa se face ca pentru schimbari, se intreaba mai intodeauna publicul.
Dupa aproape doua decenii, Coca-Cola introduce pe piata Marii Britanii un nou ambalaj. Este vorba despre sticle de buzunar pentru trei dintre brandurile sale, marcand astfel prima sa modificare de de acest gen dupa sticla de 500 ml aparuta in 1993.
 
Introducerea noii variante de ambalaj este fundamentata pe un studiu realizat de companie in urma caruia s-a constatat ca exista o dorinta la nivelul consumatorilor de a avea si o alta optiune cantitativa afara de sticlele de 330 ml si 500 ml.
 
De aceea, Coca-Cola a decis sa lanseze sticle de 375 ml pentru Coca Cola, Diet Coke si Coke Zero. Lansarea este sustinuta de o campanie care utilizeaza deja renumitul slogan „Open Happiness”.

 

„Suntem incantati sa putem raspunde unei cerinte a consumatorilor si ca lansam cel mai nou ambalaj on-to-go din ultimii aproape 20 ani. Noua sticla Coca-Cola de 375 ml le ofera consumatorilor un ambalaj de buzunar usor de manuit si de transportat si acelasi gust menit sa potoleasca setea”, spune directorul de marketing al Coca-Cola din Marea Britanie.  
 
Sticlele Coca-Cola sunt realizate in proportie de 22.5% din materiale vegetale si 25% din plastic reciclabil.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0