Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola Romania a lansat prima aplicatie AR pentru promovarea brandului de angajator

Tags: coca cola, augmented reality, aplicatie destination management, recrutare manageri, facebook

In constructia si mentinerea imaginii unui brand orice aspect conteaza, de la ambalaj la calitatea produselor si de la promovare la intregul proces de vanzare. Dar aceasta imagine este cladita inclusiv pe perceptiile actualilor si viitorilor angajati, asa incat, orice demers asociat politicii de resurse uname poate fi si unul de comunicare de brand.
Pentru a-si promova programul de Management Trainee "Destination: management" Coca-Cola HBC a lansat o aplicatie de augmented reality (AR) care isi propune sa transforme 6 studenti sau absolventi in manageri in cadrul companiei din Romania.
 
Aplicatia este una din componentele online ale campaniei „Destination: management”, alaturi de website-ul de cariera si pagina de Facebook a companiei, si are rolul de a ilustra intr-un mod spectaculos noul program de recrutare si de a comunica valorile pe care Coca-Cola le promoveaza si pe care le cauta in randul viitorilor tineri manageri.

Coca-Cola HBC lansează prima aplicaţie de augmented reality pentru promovarea unui brand de angajator

Astfel, pornind de la vizualul programului „Destination: management”, realizat in colaborare cu un artist digital, agentia Image PR a creat o replica tridimensionala care le permite utilizatorilor sa descopere cat de palpitant poate fi drumul catre o viitoare cariera intr-o pozitie de management.

Accesul in aplicatie se face prin intermediul unei carti de vizita speciale, care va fi distribuita la evenimentele studentesti la care Coca-Cola participa, dar si oferita ca premiu in cadrul unor concursuri care vor fi organizate pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite incepand cu data de 4 mai.
 
"Campaniile derulate pentru promovarea brandului de angajator al Coca-Cola HBC sunt de fiecare data inedite si creative, iar cea lansata anul acesta nu face exceptie. Ideea aplicatiei a venit din dorinta de a crea un tool cat mai atractiv si interesant pentru tinerii studenti si absolventi care sunt targetul programului 'Destination: management'", spune Catrinel Burghelea (Account Manager, Image PR).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0