Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola sau Pepsi? Mos Craciun a ales Pepsi

Tags: pepsi, coca-cola, coca-cola light, reclama, vanzari, mos craciun

Pepsi a iesit pe piata cu o noua reclama menita a-i revigora vanzarile produsului numarul unu al companiei. Prima in ultimii trei ani. Concentrati pe sucurile de fructe, Gatorade sau chiar terciul de ovaz, Pepsi si-a neglijat bautura carbogazoasa care este purtatoarea stindardului companiei. Dar preocuparea pentru produsele sanatoase i-a costat pe cei de la Pepsi locul 2 in favoarea marcii rivale, Coca-Cola Light.
 In 2010, vanzarile in SUA ale companiei Pepsi-Cola au scazut cu 4,8 %, iar Diet Pepsi – cu 5,2 %. Si rivala Coca-Cola a avut de suferit, dar marcile ei s-au dus la vale cu par 0,50% (Coca-Cola) si 1% (Cola Light).

Pepsi vrea sa restructureze divizia de marketing de la PepsiCo Beverages America, punandu-l pe liber pe seuful departamentului, Jill Beraud, postul lui urmand sa fie impartit in trei.

Presedintele executiv al PepsiCo, Indra Nooyi, a fost acuzata ca a pus prea mult accentul pe linia de produse sanatoase, intentia ei fiind de a ajunge la incasari de 30 de miliarde de dolari, pana in 2020, pe acest segment.

Totusi, ghimpele invidiei a lovit Pepsi, care a pierdut teren, in State si pe pietele internationale, in fata rivalilor. 

Acum cinci ani, bugetul de publicitate al Pepsi era cam acelasi cu al Coca-Cola, dar, anul trecut, Pepsi a cheltuit doar 153 de milioane de dolari pe reclame la bauturi, iar Coca-Cola – 253 de milioane de dolari.

E vremea pentru ceva indraznet, asa ca Pepsi a hotarat sa se indeparteze de la metodele traditionale de publicitate, si-a marit bugetul cu 30% in acest domeniu si a iesit la atac. Noua reclama este o reclama de sezon, de vara, si-l are ca personaj principal pe Mos Craciun, cel din reclama de iarana ale Coca-Cola. Compania a cheltuit si 60 de milioane de dolari pe sponsorizarea unui popular program de televiziune, "The X Factor".

Povestea spotului: Mos Craciun si-a adus cu el cativa elfi si se bucura, impreuna cu acestia, de o bautura racoritoare: Pepsi. Si asta pentru ca e vara si merita si ei sa se distreze un pic...
 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0