Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola vs. Pepsi: Schimbari de look in ultimii ani

Tags: coca cola, pepsi, ambalaj, design, doza

Ambalajul conteaza. Mai mult chiar decat am fi dispusi sa recunoastem. Daca ar fi altfel, companiile nu ar investi sume uriase pentru a le face irezistibile. Unele insa au facut din schimbarile de „look” un obicei in toata regula. Asta pentru ca isi permit.
Atat Coca-Cola, cat si Pepsi au investit milioane de dolari pentru ca ambalajele lor sa fie mereu „fresh” in ochii consumatorilor, la fel ca produsele pe care le vand.
Daca ambalajul din sticla al celor doua branduri nu a cunoscut modificari dramatice de-a lungul timpului, in schimb dozele au fost veritabile suporturi ale creatiei publicitare. Menirea acestor schimbari a fost fie de a marca anumite evenimente, de a sustine o cauza sau alta ori pur si simplu a fost facute de dragul schimbarii.
Coca-Cola „No Sweat”.  Acest design cu picaturi false de apa a fost considerat campion al simplitatii in prezentare pentru anul 2007.

Pepsi „Indecision”.  In ianuarie 2007, Pepsi anunta ca va lansa 35 de ambalaje diferite, cate unul la fiecare trei saptamani.



Coca-Cola „Have a Heart”. Incepand din 2008, Diet Coke a creat in fiecare an cate un design special ca parte a campaniei de constientizare asupra bolilor de inima.

Pepsi „Cheap Labor”. In 2008, Pepsi anunta ca va oferi 10.000 de dolari celui care va crea cel mai frumos design de ambalaj, urmand ca acesta sa apara pe 500 milioane de doze Pepsi. Si s-a tinut de cuvant. Aceasta este varianta castigatoare.

Coca-Cola „Still Thirsty”. Aceasta varianta a fost creata in 2010 pentru a celebra Jocurile Olimpice de Iarna de la Vancouver.
Pepsi „Sail”. In 2009, campania de rebranding a Pepsi, care a costat compania 1,2 miliarde de dolari, a adus schimbari si la nivel de logo, fiind introdus simbolul velei.

Coca-Cola „Summer”. Este designul din vara lui 2010, reprezentand cate o activitate de vacanta.    

Pepsi „Sweet Nostalgia”. In aprilie 2009, compania a testat o noua bautura pe baza de indulcitor, apeland la logo-ul sau din anii `40.

Coca-Cola „Close Up”. Designul a fost lansat chiar in aceasta toamna pentru produsul Diet Coke. Imaginea este practic un zoom asupra logo-ului menit sa scoata in evidenta doar o parte a acestuia.

Pepsi „Boo”. Au fost create pentru a marca sarbatoarea de Halloween, in 2009.

Coca-Cola „Polar Bear”. Este ultima dintre modificarile la nivel de design ale Coca-Cola, realizata in onoarea mascotei sale, ursul polar.

Pepsi „Skinny”. De data aceasta Pepsi a schimbat nu doar aspectul de fundal al ambalajului, ci ambalajul insusi. Noua doza „slim” a fost creata pentru a atrage atentia asupra tulburarilor de alimentatie.


 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Alina 07-Dec-2011 15:18:16
Wow, ce faine sunt! Prima oara le vad adunate si nu ma pot hotari care e mai faina. :)
Deh..ca fan Pepsi inclin sa spun ca ale lor sunt faine tare dar si rivalii au facut o treaba buna!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0