Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola Zero ne spune de ce si este mai bun decat sau

Tags: coca cola, coke zero, reclama, si, zero calorii, campanie coke zero

In toamna anului trecut, Coca-Cola lansa o campanie a carui inedit nu venea nici din slogan nici din imagine, nici din executie, ci dintr-o simpla si banala conjuctie. „Si” avea sa devina vedeta, cheia, esenta brandului Coke Zero.
Pentru a ilustra de ce „si” este mai bun decat „sau”, Coke Zero a lansat un nou spot avandu-l ca protagonist pe actorul Ken Jeong, cunoscut mai ales pentru rolul din comedia spumoasa The Hangover.  El incearca sa demonstreze avantajele lui „si” facand o paralela intre gustul real al Coca-Cola si continutul de zero calorii.

„Ken Jeong este o vedeta revigoranta si in plina ascensiune, la fel cum este si Coke Zero in portofoliul nostru de bauturi fara calorii. Coke Zero exista pentru a potoli setea cu un gust revigorant si a tine totusi sub control numarul de calorii”, spun reprezentantii Coca-Cola.

Cu acest nou spot se continua practic campania centrata in jurul lui „si”, conjunctia care a dat o nota distincta si inedita reclamelor de promovare a Coke Zero. „SI” inseamna un plus, un adaos, o completare, inseamna sa vrei si sa ceri mai mult. De aceea, Coca-Cola Zero l-a facut centrul universului sau, indemnandu-i pe toti ceilalti sa-l aseze intre doua optiuni mai degraba pe „si” decat pe „sau” pentru ca astfel sa aiba parte de mai mult.

Reclama din 2011


Noul spot Coke Zero

 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0