Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Colectie de reclame spectaculoase premiate anul acesta

Tags: cannes lions, outdoor, reclame, coca-cola, reclame castigatoare, publicitate

Care au fost marii castigatori ai festivalului Cannes Lions de anul acesta? In continuare va prezentam reclamele care au obtinut premii la categoria "Outdoor Lions".
1. Grand Prix: Coca-Cola

Agentia: Ogilvy, Shanghai, China
Jonathan Mak Long, un student la Design in varsta de 20 de ani din Hong Kong a castigat premiul Outdoor Grand Prix pentru acest poster minimalist Coca-Cola.



2. Grand Prix: Mercedes-Benz

Agentia: Jung von Matt, Hamburg, Germania
Al doilea premiu Grand Prix la categoria Outdoor a fost obtinut de reclama "Invisible Mercedes".



3. Gold Lion: Berea Norte

Agentia: Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, Buenos Aires, Argentina
Compania Norte a inventat Photoblocker, un racitor de bere care detecteaza atunci cand cineva incearca sa faca o poza si foloseste un flash pentru a nu permite realizarea fotografiei.



4. Gold Lion: Camp Nectar

Agentia: AGE Isobar, Sao Paolo, Brazilia
Compania a crescut fructe sub forma de cutii de suc. Fructele aveau gravate sigla companiei, erau prevazute cu cate un pai si puse spre vanzare in magazine.



5. Gold Lion: Eterna Cadencia

Agentia: Draftfcb, Buenos Aires, Argentina
O editura independenta a publicat "Cartea care nu poate sa astepte". Aceasta era tiparita cu o cerneala speciala care disparea dupa doua luni de la expunerea la soare si lumina. Scopul campaniei: Citeste carti acum, pana nu este prea tarziu



6. Gold Lion: Carlsberg

Agentia: Duval Guillaume Modem, Antwerp, Belgia
Cupluri inocente intrau in sala de cinema unde gaseau doar doua locuri libere, restul fiind ocupate de o armata de motociclisti fiorosi. Cei mai multi nu au ramas, insa cei care s-au incumetat au fost rasplatiti cu cate un Carlsberg rece si cu aplauze.



7. Gold Lion: TNT

Agentia: Duval Guillaume Modem, Antwerp, Belgia
Postul de televiziune TNT s-a lansat intr-un mod cu totul inedit in Belgia: a instalat un buton mare si rosu intr-o piata linistita dintr-un orasel flamand si i-a incurajat pe trecatori sa il apese "pentru mai mult dramatism". Atunci cand butonul era apasat, izbucnea un adevarat haos: crime, ambulante si scene rupte din filme de actiune.



8. Gold Lion: Coca-Cola

Agentia: Ogilvy & Mather, Sydney, Australia
Coca-Cola a personalizat dozele si sticlele sale cu prenumele consumatorilor.




Mai multe reclame castigatoare pot fi vizualizate pe Adweek.com.

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0