Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Competitia Pepsi Refresh isi vede visul cu ochii

Tags: pepsi, pepsi refresh, proiect pepsi refresh, turnul nostru, inaugurare

In toamna anului trecut, Pepsi Romania lansa competitia nationala de idei creative "Pepsi Refresh", care isi propunea sa revitalizeze viata urbana. Competitia a fost castigata de proiectul iesean "Turnul nostru", a carui finalitate va putea fi admirata incepand cu data 28 septembrie 2012, cand va fi inaugurat obiectivul castigator.
”Turnul Nostru” a avut ca scop ”reinventarea” unui fost castel de apa din zona Garii din Iasi si a fost dezvoltat de o echipa de tineri profesionisti in domeniile arhitecturii, constructiilor, ingineriei sau ecologiei din Iasi, alaturi de alti pasionati care li s-au alaturat de-a lungul anului, informeaza GMP PR. Pepsi a sustinut implementarea proiectului cu 20.000 de dolari. 



„Ne bucuram sa vedem cum se materializeaza acest proiect in care am crezut si pe care l-am urmarit cu interes inca din stadiul de schita. Suntem siguri ca astfel proiectul Pepsi Refresh isi va atinge scopul, ca Turnul Nostru va deveni un reper pentru Iasi si ca va da un ”refresh” vietii urbane a tuturor trecatorilor care se vor bucura de el in viitor”, spunet Adriana Nestoriuc (Group Brand Manager Carbonated Soft Drinks, PepsiCo Romania).

Pe parcursul lucrarilor, proiectul initial a fost modificat, identificandu-se treptat cele mai fezabile solutii. Dupa consolidare si vopsirea completa a turnului, suprafata acestuia a fost acoperita de o pictura murala, sustinuta de un mesaj de implicare: “Iubim. Indraznim. Construim”. Obiectivul dispune de asemenea de iluminat arhitectural. In jur de 25.000 de persoane care trec zilnic pe pasarela invecinata vor putea admira noua fata a acestui obiectiv iesean. 

Tema competitiei Pepsi Refresh, lansate in septembrie 2011, a fost „Da un refresh vietii urbane!”. Pentru premiul cel mare au intrat in competitie peste 600 de idei, iar „Turnul Nostru” a fost cea care a convins in finala juriul format din Cristina Bazavan, Cabral si Mihai Dobrovolschi. 

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0