Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Construieste-ti brandul in 5 pasi simpli

Tags: marketing, imaginea brandului, produs, clienti, experienta, clienti

Clientii sau potentialii cumparatori iau contact cu brandul pe nenumarate cai si in diverse moduri, fie ca vorbim de produsele propriu-zise sau de ambalaj, pret, marketing, vanzatori etc. Fiecare dintre aceste modalitati fac parte din imaginea pe care clientul o percepe in relatie cu brandul si reprezinta elemente care construiesc brandul de-a lungul timpului.

Iata cum poti optimiza relatia clientului cu brandul:

1. Identifica argumentele care sa il faca pe client sa creada. Promisiunea brandului este irelevanta atata vreme cat clientii nu cred in ea. Aceasta trebuie sustinuta de anumite argumente care sa adauge consistenta promisiunii si care sa defineasca asteptarile pe care ar trebui sa le aiba clientul.

2. Identifica mijloacele de comunicare brand-consumator. Fiecare client are caile proprii prin care intra in contact cu produsul. Obiectivul tau major este sa intaresti aceste cai si sa indeplinesti promisiunea pe care brandul o lanseaza pe piata.

3. Gaseste cele mai influente mijloace de comunicare.

Niciun canal de comunicare nu este egal in intensitate sau in rezultate. Unele au un rol mai mare in determinarea sau influentarea imaginii complete a brandului tau. Sa spunem ca daca produsul tau e unul comestibil, gustul va juca un rol esential si, fireste, mai important decat experienta achizitiei.

4. Optimizeaza ansamblul acestor cai de contact.

Gandeste-te la modurile in care argumentele brandului se pot reflecta in toate aceste mijloace de comunicare in asa fel incat acestea sa devina cat mai eficiente si sa aduca rezultate cat mai bune.

5. Compania trebuie sa transmita mereu cea mai buna experienta.

Atunci cand puncte aparent fara nicio legatura sunt transpuse intr-o unitate, reusim sa transformam mesajul brandului intr-o experienta care sa ii ofere clientului o impresie pe care sa o poata identifica si data viitoare ca apartinand brandului.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0