Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cosmote transforma mesajele romanilor in reclame

Tags: smiley, cosmote, campanie smiley, smiley delivery, mesaje, reclame, ogilvy

In vreme ce concurentul Vodafone si-a promovat produsele si ofertele prin vocea lui CRBL, Cosmote a ales cealalta jumatate a fostei trupe Simplu, nu mai putin celebrul Smiley, pe care il face centrul sau de comunicare intr-o campanie nou-nouta.
Dupa “Garajul lui Smiley”, Cosmote vine cu o alta gaselnita de marketing: SmileyDelivery , o platforma online inedita, parte a noii campanii integrate de comunicare dezvoltata de Ogilvy Romania.  
 
Scopul campaniei este de a transmite in intreaga tara cele mai importante mesaje ale romanilor, asa ca, in prima faza, platforma online SmileyDelivery a adunat sute de mesaje adresate intregii lumi, de la cei dragi pana la sefi. Dupa o selectie atenta, Smiley transmite mesajele alese in cel mai inovator si neasteptat mod si in locuri foarte neobisnuite.
 
Mesajele selectate sunt transformate in povesti si interpretari menite sa ii surprinda deopotriva  pe autorii lor, pe destinatari si milioanele de consumatori care vad reclama. Executiile isi propun astfel sa transmita mesajele intr-o maniera surprinzatoare, iar cativa din autori au aparut chiar in propriile scenarii alaturi de Smiley.

"I-am provocat pe oameni sa isi faca vocile auzite si mesajele cunoscute in intreaga tara. Acum am ajuns in acea etapa a campaniei cand cuvintele prind substanta, deoarece personaje reale joaca in propria lor poveste. Mesajele alese din cele primite pe platforma online sunt cele mai relevante pentru dorintele exprimate in general de oameni. Campania noastra integrata de comunicare le prezinta in diverse scene neconventionale, care cu siguranta ii vor surprinde pe clientii nostri", crede Dana Bursuc (Senior Marketing & Communication Manager, COSMOTE Romania).
 
Campania include creatii TV, Radio, OOH, online, print si cinema.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0