Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Creepy Bunny, nascocirea castigatoare a Ogilvy&Mather Romania

Tags: creepy bunny, anim'est, ogilvy&mather romania, premii, golden hammer

O ciudatenie de iepure si 30 de secunde de spot care lasa in urma semne de intrebare i-au adus agentiei Ogilvy&Mather Romania aprecieri internationale. Proaspat finalizata, cea de-a treisprezecea editie a Festivalul de publicitate Golden Hammer n-a ratat ocazia de a premia o creatie publicitare „made in Romania”.
Spoturile „Creepy Bunny” create pentru promovarea Festivalului International de Film de Animatie "Anim’Est 2011” au fost recompensate de juriul competitiei Golden Hammer cu doua premii importante: Gold si Silver la categoria Spot TV. Agentia romaneasca a primit de asemenea o Diploma la categoria Radio pentru lucrarea „Slowly Gonzales”.
 
“Eu ma bucur pentru ca exista Anim’Est-ul. Iar juriul de la Golden Hammer care premiaza in fiecare an ceva de la Anim’Est nu face decat sa confirme faptul ca avem un client extraordinar pentru care facem lucruri extraordinare”, spune Dani Macarie (Creative Director Ogilvy).
 
Dupa premiile castigate la Cristal Awards, dupa includerea in Luerzer's Archive si nominalizarea de la TED's, recunoasterea de la Golden Hammer este o alta dovada a faptului ca Ogilvy&Mather Romania vine o abordare creativa care atrage atentia si premiile lumii publicitare.

Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat in regiunea Baltica. Gala de decernare a premiilor s-a desfasurat si in acest an in Letonia, iar competitia a atras un numar record de participanti din 25 tari, care au inscris lucrari in cele 10 categorii ale festivalului.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0