Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Creste loialitatea fata de brand prin Tumblr

Tags: tumblr, brand, fidelitate clienti, promovare brand, social media

Se prea poate sa nu fi discutat suficient de mult despre Tumblr. Ne-am obisnuit sa-l folosim cu precadere pentru imagini. Pentru ce il folosesc insa companiile? Gresesc brandurile care nu au si un cont de Tumblr? Care e principalul avantaj al unui astfel de cont?


Inainte de a considera Tumblr extrem de util sau, dimpotriva, extrem de inutil, trebuie sa raspunzi la o intrebare: este potrivit pentru afacerea mea?

Am putea incerca sa ghicim in globul de cristal daca Tumblr este bun pentru afacerea ta, insa avem un sfat mai practic: testeaza-l!

Completeaza un cont pe Tumblr.com cu datele esentiale despre companie. Personalizeaza-ti blogul pe Tumblr in functie de specificul companiei tale.

Gaseste cateva bloguri cu interese comune si alege sa le urmaresti. Acesta este primul pas pentru a construi o comunitate.

In general, postarile de pe Tumblr sunt imagini si aceasta sunt transmise mai departe cu cel mai mare succes. Imagineaza-ti cat de bine ar functiona o astfel de promovare pe Tumblr daca ai avea un restaurant sau o cafenea si ai posta fotografii cu un mic dejun apetisant, cu o cafea aburinda sau cu noua masina de facut espresso care tocmai a sosit si isi asteapta primii clienti!

De asemenea, poti incarca imagini cu ceea ce se intampla intr-o zi in cadrul companiei, poti arata scene de culise cu ocazia unui eveniment organizat in cadrul firmei etc. Atunci cand ai ocazia de a transmite informatii prin intermediul imaginilor, este bine sa dai frau liber imaginatiei si sa devii cat mai creativ!

In acelasi timp, atunci cand alegi sa iti faci cunoscuta afacerea prin mai multe canale de promovare, organizeaza-ti timpul in mod echitabil si nu uita ca mai exista si alte metode de promovare a unui brand!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016