Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Creste-ti vanzarile in trei pasi simpli. Ce ai de facut?

Tags: management si marketing, business, strategii de marketing, plan de marketing

Exista nenumarate metode prin care ne putem creste vanzarile de la o zi la alta sau de la o luna la alta. Nu trebuie sa ne indreptam intotdeauna catre social media, chiar daca acest mediu a devenit unul dintre cele mai eficiente instrumente.

Ce includ aceste metode si ce beneficii aduc businessului, pe termen lung?

- castigam mai multi clienti

- ii convingem pe clienti sa cumpere mai multe produse

- ii convingem pe clienti sa cumpere produse mai scumpe

- ii convingem pe clienti sa cumpere produse mai profitabile


Toate cele de mai sus vor duce la o crestere a cifrei de afaceri si, implicit, a profitului pe care il va inregistra compania la final de luna sau de an. Castigand treptat mai multi clienti, prin strategii de marketing aplicate eficient si pe termen lung, ne marim baza de clienti si reusim sa ne adresam unui segment mai mare dinspre care, evident, si veniturile vor fi mai mari.

Cum putem aplica strategiile de marketing in directia acestor clienti?

- In primul rand, va trebui sa ne rezervam timp pentru a crea un plan de marketing si pentru a include aici strategiile pe care dorim sa le aplicam ulterior.

- Ne indreptam atentia si asupra potentialilor clienti care in prezent nu sunt interesati de noi si pe care ni-i dorim in baza de date.

- Produsele si serviciile companiei trebuie sa fie competitive.


Chiar daca nu par etape dificile, fiecare element in parte cuprinde o serie de factori la care trebuie sa fim atenti pentru a putea demara un proces cat se poate de eficient si productiv.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0