Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Creste traficul in social media. Sfaturi pentru un branding reusit!

Tags: management si marketing, trafic social media, brand, clienti

Nu e suficient sa fim activi in online atunci cand ne ocupam de brandingul unei companii. Cum am spus si in trecut, un singur om ar avea nevoie de un program full-time pentru a asigura succesul unei companii in mediul online fiindca acest aspect nu mai este de foarte multa vreme unul pe care sa ne permitem sa-l neglijam.


Asa ca exista anumite lucruri pe care le putem face pentru a ne asigura ca suntem printre cei mai buni atunci cand vine vorba de construirea unei relatii in social media intre brand si clienti:

1. Vocea noastra din social media trebuie sa fie una placuta.

Daca suntem prea protocolari, riscam sa ii impingem pe fani departe de noi si de decizia de a interactiona cu cei din spatele marcii. Asa ca aceasta distanta se va micsora prin modul nostru de exprimare. In plus, o modalitate este aceea prin care cei care lucreaza in companie posteaza diferite lucruri pentru firma respectiva, dovedind si afisand astfel public fidelitatea fata de brand.

2. Tu si echipa trebuie sa va faceti vazuti.

Nu e o masura pe care o luati pentru a fi recunoscuti pe strada (desi acest lucru o sa se intample), ci pentru a aminti fanilor ca in spatele unui logo si a unui headline se afla tot oameni. Sa ne reamintim iarasi ca oamenii vor cumpara intotdeauna mult mai mult de la alti oameni, nu de la un nume sau o companie.

3. Cunoaste-ti clientii.

Trebuie sa stii destul de multe informatii despre clientii tai. Ce joburi au sau ce joburi ii intereseaza, de ce fac alegerile pe care le fac, ce rol joaca brandul tau in viata lor, cum percep produsele sau serviciile vandute de tine si tot asa. Social media poate fi un instrument de succes in colectarea acestor informatii, precum si in solutionarea rapida a unor progame.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0