Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Criza in online. Cum reactionezi?

Tags: management si marketing, gestionare criza, conflict, incident

Cineva a provocat un scandal. Unul dintre produsele tale are un defect major. O stire falsa legata de compania ta se vehiculeaza in presa. Cum reactionezi prompt si eficient? Cum salvezi imaginea companiei in timp util?
In primul rand, vestile rele in online circula uimitor de repede. Din fericire, la fel de repede poti reactiona si repara situatia. Iata ce reguli ar trebui sa urmam atunci cand gestionam o criza in online:

1. Nu intarzia cu raspunsul. Ofera audientei informatiile cerute cat poti de repede si nu astepta ca situatia sa scape de sub control.

2. Analizeaza situatia, accepta faptele si informeaza-ti audienta ca stii despre ce este vorba. Nu ii lasa pe clienti sa creada ca incerci sa ascunzi situatia reala.

3. Ia in calcul efectele crizei. Gandeste-te la potentialele "victime" si la cum va trebui sa repari ceea ce a stricat acest zvon, incident sau stire.

4. Ofera informatiile care ti se cer si incearca sa clarifici situatia in timp util, cu partile implicate in conflict.

5. Explica, mai apoi, care e strategia pe care o ai in vedere si cum ai de gand sa rezolvi in concret situatia pentru a demonstra ca nu lasi lucrurile la voia intamplarii.

Chiar daca par informatii putine, astfel de masuri demonstreaza intotdeauna clientilor ca cineva isi asuma faptele, analizeaza situatia si cauta o rezolv
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0