Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cu copywritingul nu-i de joaca... sau e?

Tags: text, copywriting, idei, creativitate

Daca spunem ca e, avem sanse sa ne descurcam mult mai bine in acest domeniu. Pentru ca, in definitiv, nu facem altceva decat sa ne jucam frumos si productiv cu ordinea cuvintelor si sa rotim creativitatea pe degete.

Un joc se petrece si atunci cand incercam sa ademenim creativitatea. Uneori cele mai bune idei ne vin in momentele de panica (aparuta tocmai fiindca nu avem nicio idee pana in ultima clipa) sau in momentele in care ne relaxam si reusim sa ne directionam gandurile in mod eficient.

Daca suntem intre aceste doua situatii, inseamna ca regulile de mai jos ni se vor aplica si noua cu mult succes:

Scrie atunci cand ai chef. Poti sa functionezi cel mai bine atunci cand nu faci dintr-o sarcina de lucru un chin si nu o vezi ca pe o pedeapsa fiindca e ceva ce trebuie facut fix cand ai o durere de cap. Scrie atunci cand simti asta si cand stii ca ritmul tau de lucru este cel mai bun. Cu totii avem astfel de momente pe parcursul unei zile.

Trebuie sa stii cui scrii. Atunci cand ai in minte imaginea exacta a publicului caruia te adresezi, mesajul tau va porni de la bun inceput de la un nivel mai bun.

Adapteaza-ti mesajul. Textul poate sa existe si de unul singur, insa ar trebui sa se potriveasca unui context atunci cand este creat, de exemplu, pentru un newsletter sau pentru un site. Inconjurat de imagini sau de alte elemente multimedia, mesajul poate sa fie mai puternic sau, dimpotriva, mai slab.

Nu te grabi sa-ti corectezi textul. Daca iei o pauza de la ce ai scris si revii asupra textului mai tarziu, vei observa lucruri pe care nu le-ai fi remarcat daca mai petreceai inca doua ore asupra textului incercand sa-l faci mai bun. Detaseaza-te de munca o vreme si revino cu o minte revigorata.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0