Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cu gura pe Cannes Lions 2012: Creativii romani se intrunesc pentru analiza dinaintea festivalului

Tags: cannes lions. festival publicitate, romania, run project, romanian agencies for cannes, dinu panescu, iaa romania,

Cu o saptamana inainte de cel mai reputat eveniment global dedicat publicitatii, festivalul Cannes Lions, creativii romani se aduna laolalta pentru o discutie constructiva despre lucrarile autothtone intrate in competitie. Intrunirea nu este insa nici spontana, nici intamplatoare, ci parte a „RUN Project – Romanian Agencies for Cannes”.
Aflat la cea de-a doua editie, „RUN Project – Romanian Agencies for Cannes” este organizat de IAA si Cannes Lions Romania si se vrea a fi o platforma de dialog si un catalizator pentru evolutia comunitatii de marcom de la noi.
 
Evenimentul va avea loc pe 11 iunie, avandu-l ca invitat special pe Dinu Panescu, singurul jurat roman la Cannes Lions 2012. Dinu Panescu este Group Creative Director la McCann Romania si face parte din echipa care a castigat 9 premii la Cannes Lions in 2011, cu lucrarea ROM.
 
In cadrul intalnirii vor fi proiectate si analizate toate lucrarile inscrise din partea agentiilor si clientilor romani la diversele sectiuni ale festivalului (Branded Content, Creative Effectiveness Lions, Cyber Lions, Direct Lions, Promo & Activation, Titanium and Integrated, Media Lions, PR Lions, Press Lions, Radio Lions).

”Sper ca la intalnirea de luni sa fie cat mai multi oameni din online, PR, BTL, dar si strategie, pentru ca sunt convins ca adevarata noastra sansa la Cannes vine dinspre aceste discipline si din modul in care reusim sa le integram”, crede Dinu Panescu (Group Creative Director la McCann).

RUN Project reuneste varfurile industriei de marcom si are drept obiectiv generarea unor dezbateri constructive in jurul ”portofoliului” cu care Romania participa anual la Cannes Lions, cel mai important eveniment mondial dedicat gandirii creative.
 
„IAA incurajeaza si sustine excelenta in comunicare. Cannes Lions o premiaza. Pentru ridicarea standardelor creative din Romania, asemena experiente de sharing sunt catalizatoare de energii creative. Sper ca pe drumul larg deschis anul trecut de Mccann Romania sa calce anul asta mai multe agentii romanesti. Pe 11 seara vom avea o primă imagine a ce ne-am putea astepta de la Romania la Cannes”, spune Felix Tataru (Global VP IAA).
 
Cannes Lions este cel mai important eveniment global dedicat gandirii creative si va avea loc pe Riviera Franceza intre 17 si 23 iunie.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0