Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum alegem strategia media potrivita?

Tags: strategie media, promovare, audienta, potentiali cumparatori, vanzare

Orice facem atunci cand ne ocupam de un proiect trebuie sa avem la baza un plan pe care sa il respectam pe tot parcursul pana la indeplinirea obiectivului final. Prin strategia de media identificam acele canale de comunicare din advertising potrivite pentru afacerea noastra.


Alegem astfel, cand avem in responsabilitate sarcina amintita, sa identificam unde facem publicitate, cand si ce mijloace media folosim.

Cand stim cu ce clienti avem de-a face inseamna ca stim deja unde ii gasim. Daca publicul-tinta este unul care petrece foarte mult timp online si cu precadere in social media, atunci vom sti ca merita sa demaram campanii de advertising in online si nu in publicitate outdoor. Insa, daca stim ca potentialii nostri cumparatori isi petrec mult timp in anumite locatii (putem vorbi aici de magazine, centre de cumparaturi, restaurante etc.) putem trece la publicitatea in print inclusiv prin intermediul revistelor distribuite in aceste locuri.

In plus, in functie de anumite momente din strategia de vanzare, putem alege sa facem publicitate unui produs, unui serviciu, unei oferte sau unui concurs. Revin la online si amintesc de faptul ca fiecare retea de socializare are anumite momente in care se bucura de mai multa atentie din partea utilizatorilor. Desi exista statistici care generalizeaza aceste intervale de timp, este bine sa stim ca diferentele pot fi destul de mari de la un business la altul pentru ca si publicul este unul cat se poate de diferit in unele cazuri.

In concret, un target ocupat in timpul saptamanii poate prefera sa isi petreaca timp pe retelele de socializare in weekend. In schimb, o audienta la fel de ocupata in timpul saptamanii, dar diferita ca target, poate sa isi petreaca timpul din weekend in afara orasului sau complet deconectata de la ce inseamna online.

Un aspect de care nu trebuie sa uitam este ca fiecare spot are un timp al sau, iar fiecare campanie ajunge la un punct in care nu isi mai indeplineste functiile. Vom identifica aceste momente inca din timp si le vom include in planul de media pentru a ne asigura ca avem deja pregatita o noua campanie atunci cand decidem sa incheiem un astfel de ciclu de promovare.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0