Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum ar trebui sa arate un clip viral: Exemplu de la Carlsberg

Tags: carlsberg, clip viral, campanie virala, motociclisti, that calls for a carlsberg, publicitate, bere

Imagineaza-ti cum ar fi sa te duci cu iubitul/iubita la cinema, sa intri in sala, si sa dai peste o "gloata" de motociclisti fiorosi. O sala plina de "baieti rai" si doar doua locuri libere, fix in centru. Te-ai incumeta sa te asezi sau vei da bir cu fugitii?
Carlsberg este de parere ca o persoana care alege sa isi infrunte temerile si sa aseze in mijlocul motociclistilor ostili da dovada de curaj adevarat si merita sa fie rasplatita cu o bere rece.
 


Cam asa arata clipul devenit viral realizat de cei de la Carlsberg. Acesta a fost difuzat prima data in septembrie 2011 si a adunat pana in prezent peste 11 milioane de vizionari pe YouTube. Clipul a fost distribuit pe Facebook de peste 1,5 milioane de ori, a fost mentionat pe Twitter de 364.000 de ori si a fost integrat in peste 900 de bloguri si pe 140 de site-uri de stiri.
 
Sloganul introdus de Carlsberg la inceputul anului trecut – "That calls for a Carlsberg" – este afirmatia pe care se bazeaza intregul clip. Prin intermediul acestui slogan, Carlsberg devine brandul care recompenseaza un act de curaj autentic.
 
"Pornind de la aceasta strategie, echipa noastra de creatie a venit cu mai multe idei de campanii virale in care oamenii sa fie nevoiti sa iasa din zona lor de confort si sa dea dovada de curaj," spune Elke Janssens, senior account manager al agentiei de publicitate care a realizat intreaga campanie Carlsberg.
 
O idee originala si iesita din comun. Si se pare ca efortul depus nu a fost  de prisos: Carlsberg a inregistrat o crestere a vanzarilor de 4,3% in ultima parte a anului 2011 datorita clipului devenit viral pe YouTube.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0