Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum isi fac reclama brandurile de la Olimpiada

Tags: sponsori jocuri olimpicem reclama, branduri olimpiada, reclama jocuri olimpice

Parcul Olimpic Londonez e plin de reclame. Oriunde ti-ai arunca privirea exista un logo de brand care sa-ti faca cu ochiul. Debarasati de orice timiditate, sponsorii evenimentului au avut grija sa se foloseasca la maxim de statutul pe care il au. Dat fiind faptul ca o fac pe bani grei, e si de inteles.
Sponsorii Jocurilor Olimpice de la Londra platesc sume uriase pentru a fi asociate cu evenimentul. Coca-Cola de exemplu, a platit Comitetului International Olimpic in jur de 100 milioane dolari, iar McDonald’s peste 15 milioane dolari.
De la un teatru urias pana la un salon de infrumusetare, iata cam cum isi fac reclama brandurile Olimpiadei.  

Goodyear – Nu are logo-ul companiei, insa zboara deasupra Parcului Olimpic cat e ziua de lunga.


Coca-Cola – Sculptura este interactiva, fiecare piesa generand un anumit sunet


Visa – Doar cardurile Visa sunt acceptate la Jocurile Olimpice


Panasonic


McDonald’s – Pe langa giganticul sau restaurant, logo-ul companiei se regaseste peste tot


P&G – Dispune de un salon de infrumusetare cu produse proprii.


UPS – Magazinul brandului


Omega – A plasat o reclama imensa langa scarile rulante


Coca-Cola – Cosuri de gunoi personalizate pentru ambalaje Coca-Cola


British Airways – A construit un teatru imens, dedicat celor care vin la Olimpiada.

 
[Via Business Insider]

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0