Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum l-a convins H&M pe Beckham sa filmeze pentru spotul sau? Simplu: Rugandu-l

Tags: h&m, david beckham, lenjerie intima, spot, super bowl

Indiferent daca apreciati sau nu felul in care David Beckham arata in lenjerie intima, nu puteti nega faptul ca spotul care a rulat in timpul finalei Super Bowl este unul bine realizat, emmorabil chiar. Ceea ce este remarcabil, mai ales tinand cont de faptul ca nu are nicio poveste in spate, nici umor, ci doar secvente cu trupul mult tatuat al fotbalistului-vedeta in lenjerie marca H&M.
Bineinteles, muzica ajuta mult: cantecul formatiei Animals, "Please Don't Let Me Be Misunderstood".

Beckham a fost intrebat cum s-a decis sa promoveze boxeri si raspunsul lui a fost unul profund: "Imi place sa-i port, asa ca am vrut sa creez si eu o linie speciala".

Adage.com comenteaza faptul ca Beckham cade in kitsch cand declara ca este timid si a fost jenat sa urmareasca spotul impreuna cu familia si prietenii. Interesant este insa sa vedem cum a decis vedeta sa-si creeze propria linia de lenjerie, sub marca H&M, mai ales ca, ani la randul, a pozat pentru acelasi tip de vestimentatie pentru un alt nume mare, Armani. La un moment dat, Beckham a decis sa mearga pe cont propriu si a inceput sa-si promoveze propria arta.

H&M a fost un retailer mai mult decat inteligent si a intuit succesul, asa ca l-a sunat imediat dupa ce Beckham si-a lansat campania publicitara. Nu au putut fi intampinati cu un refuz, avand in vedere ca au propus lansarea in 1.800 de magazine din 40 de tari diferite.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016