Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum raspunde Adidas marketingului Nike? Cu cea mai mare campanie print din istoria sa

Tags: adidas, campanie jocuri olimpice, nike, metro, campanie print adidas

In cinstea Jocurilor Olimpice de la Londra si pentru a contracara marketingul agresiv al aprigului sau competitor, Adidas lanseaza cea mai mare campanie print din istoria, care va costa compania nu mai putin de 2 milioane de lire sterline, scrie The Guardian.
Brandul a incheiat un parteneriat cu Metro, revista oficiala a Jocurilor Olimpice ce va fi distribuita in mod gratuit in timpul evenimentului, realizand astfel cea mai importanta campanie de publicitate din presa scrisa de la cea de-a 30-a editie a Olimpiadei. 
 
Campania presupune ca pe fiecare coperta a revistei, pe parcurul celor 17 zile de desfasurare a competitiilor, sa apara printuri cu sportivii din lotul olimpic al Marii Britanii si, desigur, logo-ul Adidas.
 
Printurile Adidas vor ilustra sportivi precum Jessica Ennis, Sir Chris Hoy, Bradley Wiggins sau Tom Daley, fiecare aparitie fiind programata sa apara chiar in ziua in care sportivul respectiv concureaza.
 
Pe perioada Olimpiadei, revista Metro va avea aparitie zilnica, sapte zile din sapte, primul numar urmand sa fie distribuit chiar de vineri, 27 iulie. Acesta va avea pe coperta chipurile unui grup de sportivi din lotul Angliei. 


„O campanie pe coperta unei reviste de o asemenea anvergura reprezinta o premiera in materie si este o dovada a angajamentului nostru de a face lucruri deosebite in calitate de partener al Jocurilor Olimpice de la Londra”, spune Nick Craggs (UK marketing director Adidas).
 
Lansarea campaniei Adidas vine in contextul unei aprige batalii dintre acesta si competitorul sau Nike, care incearca sa capteze intreaga atentie la Olimpiada.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0