Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa crestem vanzarile in comertul online

Tags: management si marketing, comertul online, feedback-ul clientilor, achiiztie, client

Cand vindem prin comertul online, nu reusim sa avem mereu parte de interactiunea directa cu clientul. Si fiindca nu-l cunoastem, nu putem avea intotdeauna o imagine clara a omului care apreciaza ceea ce vindem atat incat sa cumpere.

Mai ales la inceput, pentru un antreprenor e important sa isi cunoasca o parte din clienti, in caz ca nu si-a format deja in minte profilul clientului majoritar. Comertul in online poate avea vanzari crescute atunci cand aplicam unele metode care completeaza strategia generala de marketing:

1. Experienta de achizitie trebuie sa fie gandita pentru client.

Atunci cand clientul nu poate avea in mod real produsul in fata sa si se uita doar la o imagine, nu va fi tocmai usor de convins ca isi doreste produsul respectiv. E important ca prezentarea sa accentueze astfel beneficiile principale, iar un pret si o experienta de achizitie care tin cont de client il vor face pe acesta sa revina.

2. Sa oferim servicii pe care am vrea sa le folosim si noi.

Ce ne deranjeaza cand comunicam uneori cu departamentul de servicii cu clientii? Sa nu facem si noi aceeasi greseala. Ce nu ne place la modalitatea de comanda a unui brand? Sa avem grija sa evitam acele minusuri. Putem invata foarte usor din propria experienta ce sa nu facem cand ne dezvoltam afacerea.

3. Feedback-ul din partea clientilor este vital.

Afacerile mici si mijlocii se bazeaza mai mult pe o promovare pe care o fac clientii vorbind cunoscutilor, familiei si prietenilor despre produsele achizitionate si brandul respectiv. De asemenea, aceste afaceri se bazeaza si pe clientii fideli de care va trebui intotdeauna sa aiba mare grija. Feedback-ul clientilor le este astfel de mare ajutor pentru a aduce continuu imbunatatiri.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0