Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa dai gres cu un mesaj politico-promotional. Exemplul Spirit Airlines

Tags: romney, obama, email marketing, spirit airlines, esec

In plin vartej electoral, ce a agitat America mai ceva ca uraganul Sandy, unele companii s-au gandit sa profite de moment si de tematica zilei pentru a castiga un plus de imagine si un plus de vanzari.
Este si cazul Spirit Airlines, o companie aeriana low cost, care incercat sa foloseasca batalia politica dintre Romney si Obama in folosul propriu. Doar ca, prin modul in care s-a pozitionat, a reusit sa infurie o jumatate din America, acea jumatate care vota cu actualul presedinte american.

Mai exact, compania a trimis un email promotioal avand ca titlul „Romney Wins” (Romney castiga). Desi, odata deschis, mesajul se continua cu textul „Romney wins... and so do Obama and you with these incredibly low fares!” (Romney castiga... la fel si Obama si tu cu aceste tarife incredibil de mici), toata lumea ramanea marcata de titlu, care anunta prematur castigatorul pentru noul mandat la Casa Alba.  


Mesajul era menit sa anunte campania promotionala la zborurile cu avioanele companiei  ce debuta cu o serie de reduceri valabile chiar in ziua alegerilor. Insa modul sau de formulare a fost in masura sa deranjeze multi dintre clienti care si-au manifestat indignarea pe retelele sociale, mentionand ca vor renunta la serviciile companiei. 

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016