Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa dai gres cu un mesaj politico-promotional. Exemplul Spirit Airlines

Tags: romney, obama, email marketing, spirit airlines, esec

In plin vartej electoral, ce a agitat America mai ceva ca uraganul Sandy, unele companii s-au gandit sa profite de moment si de tematica zilei pentru a castiga un plus de imagine si un plus de vanzari.
Este si cazul Spirit Airlines, o companie aeriana low cost, care incercat sa foloseasca batalia politica dintre Romney si Obama in folosul propriu. Doar ca, prin modul in care s-a pozitionat, a reusit sa infurie o jumatate din America, acea jumatate care vota cu actualul presedinte american.

Mai exact, compania a trimis un email promotioal avand ca titlul „Romney Wins” (Romney castiga). Desi, odata deschis, mesajul se continua cu textul „Romney wins... and so do Obama and you with these incredibly low fares!” (Romney castiga... la fel si Obama si tu cu aceste tarife incredibil de mici), toata lumea ramanea marcata de titlu, care anunta prematur castigatorul pentru noul mandat la Casa Alba.  


Mesajul era menit sa anunte campania promotionala la zborurile cu avioanele companiei  ce debuta cu o serie de reduceri valabile chiar in ziua alegerilor. Insa modul sau de formulare a fost in masura sa deranjeze multi dintre clienti care si-au manifestat indignarea pe retelele sociale, mentionand ca vor renunta la serviciile companiei. 

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0