Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se folosesc marile branduri de psihologia culorilor pentru a te manipula

Tags: psihologia culorilor, cutia tiffany, simbolul culorilor

Cele mai multe dintre branduri, atat romanesti, cat si internationale, sunt extrem de recunoscute dupa o singura culoare, de exemplu cutia albastra pentru Tiffany, verdele pentru Starbucks si portocaliu pentur Orange.
Culoarea pe care o companie o foloseste pentru a iesi in evidenta are rolul de a atrage atentia cumparatorilor si exprima gradul de incredere pe care clientii il pot avea in brandul respectiv, apropierea de clienti, calitatea produselor si multe alte aspecte.
 
Iata care este psihologia culorilor care reprezinta cele mai importante branduri.
 
1. Rosu. Brandurile folosesc culoarea rosie atunci cand doresc sa fie percepute de catre clienti ca societati puternice si pasionale. Printre cele mai importante companii care folosesc aceasta culoare se numara Coca-Cola, Christian Louboutin, Yves Saint Laurent.
 
2. Verde. Companiile folosesc culoarea verde fie pentru a-si arata tineretea, prospetimea, fie din dragoste pentru natura. De asemenea, verdele este asociat cu banii. Starbucks si Garnier Fructis sunt cele mai cunoscute companii asociate cu culoarea verde.
 
3. Albastru. Companiile folosesc albastru atunci cand intentioneaza sa fie percepute ca societati calme si normale. Albastru simbolizeaza incredere, integritate si comunicare, iar cele mai importante companii care folosesc aceasta culoare sunt Facebook, Twitter, LinkedIn si Tiffany&Co.
 
4. Mov. Companiile folosesc culoarea mov pentru a lasa clientilor impresia de lux si rafinament. Aceasta culoare simbolizeaza calitatea, luxul si decadenta, iar cele mai cunoscute branduri care o folosesc sunt Cadbury`s si Milka.
 
5. Negru. Companiile folosesc negru pentru a sublinia exclusivitatea si farmecul. Negru este de asemenea o culoarea care poate fi foarte usor asociata cu luxul si reflecta vraja, incantare, unicitate si exclusivitate si este o culoare pe care o poti lua in serios. Printre cele mai faimoase companii care folosesc aceasta culoare se numara Chanel si Yves Saint Laurent.



 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016