Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dacia Lodgy, vedeta spotului semnat de Graffiti BBDO

Tags: dacia lodgy, reclama, reclama dacia, graffiti bbdo, dacia mpv

Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a noului model produs sub sigla Dacia. Gandita ca o masina destinata familiilor numeroase, cu copil, catel si purcel, Dacia Lodgy se adreseaza celor care nu se multumesc cu putin. Aceasta este de altfel si ideea de la care a pornit campania sa de promovare.
Sub sloganul „Pentru familii cu planuri mari”, campania are la baza un concept creativ datorita caruia agentia Graffiti BBDO a castigat un pitch la nivel international.
 
Obiectivul campaniei este de a pozitiona noul model ca solutia ideala pentru familiile numeroase sau restranse care au insa ambitii mari. De aceea, spotul TV spune povestea unui tata ambitios care se bucura de faptul ca Dacia Lodgy ii ofera suficient spatiu pentru a continua sa spere ca va avea fiul mult visat.
 
„Campania ne-a adus o provocare complexa, in conditiile in care Dacia Lodgy este un MPV compact, un segment auto destul de putin familiar consumatorilor din pietele emergente, precum Romania. Umbrela “Pentru familii cu planuri mari” ne-a permis sa vorbim despre calitatile masinii intr-un mod relevant atat pentru cei care au nevoie de toate cele sapte locuri ale Daciei Lodgy, cat si pentru cei care au mai putini pasageri, dar au nevoie de mai mult loc pentru bagaje”, explica Mihai Gongu (Creative Director Graffiti BBDO).

Campania „Pentru familii cu planuri mari” se desfasoara in Romania in perioada 30 mai – 31 iulie si include executii pentru TV, radio, OOH, online, print si BTL.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0