Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce face Smiley sarmalute?

Tags: cosmote, reclame cosmote craciun, reclama smiley, smiley sarmalute

Desi ar putea parea o intrebare de cancan, ea are de fapt legatura cu publicitatea. Si asta pentru ca cel mai de seama endorser al Cosmote a devenit "gospodina" perfecta de sarbatori in cea mai noua campanie a brandului.
O „gospodina” care face, printre altele, sarmalute, cornulete sau cozonac. Totul pentru sublinia ideea ca e nevoie de noi experiente in fiecare zi pentru a avea ce povesti prietenilor, aceasta fiind de fapt si punctul de plecare al campaniei Cosmote
 
Dezvoltata de Ogilvy&Mather Romania, campania "Ceva nou in fiecare zi, ca sa ai ce povesti" ii are ca protagonisti pe Smiley si Kotoy si a demarat printr-un teaser in care acestia constatau ca nu mai au lucruri noi sa-si povesteasca.
 

 
"Experimentarea unor lucruri noi reprezinta numai jumatate din distractie si emotie, cealalta jumatate fiind impartasirea povestilor cu prietenii tai. Tinerii sunt de regula conectati cu toata lumea, cu toate noutatile si au nevoie constant de noi experiente cu scopul de a iesi in evidenta si de a impartasi mai mult. Noi intelegem nevoia lor de aventura si de a-si depasi limitele si ii incurajam sa incerce lucruri noi si apoi sa raspandeasca vestea", spune Dana Bursuc (Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania).
 
Spoturile si-au propus sa surprinda atmosfera de sarbatori cu o intorsatura surprinzatoare. Astfel  Smiley, Kotoy si compania decid sa-si surprinda mamele si sa gateasca singuri sarmelele si cozonacii pentru anul acesta. 
 

 

 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0