Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce nu putem construi un brand peste noapte

Tags: dezvoltare brand, social media, clienti, fidelitate, afacere, calitatea produselor

Multi profesionisti se confrunta cu aceeasi problema atunci cand li se ofera un nou proiect: un client care ofera un buget si asteapta un brand impachetat cat mai frumos, deja celebru si aducator de profit.
In mod evident, orice astfel de pretentii sunt taiate de la radacina de cei care stiu ca un brand nu se construieste peste noapte indiferent de suma disponibila pentru investitie.

Un brand inseamna o valoare care exista deja, dar care trebuie cultivata. Valoarea se construieste in timp pornind de la calitatea produselor si adaugand istoricul, reusitele de pe parcurs, increderea clientilor, fidelitatea acestora, reputatia si succesul, ca ultim element care va defini brandul in cele din urma.

Atunci cand incepem sa facem cercetari in ce priveste targetul nostru, va trebui sa stim deja cui ne adresam. Mai departe, informatiile pe care le culegem vor fi folosite pentru a construi strategia de promovare si comunicare.


Orice brand trebuie sa aiba o voce care sa ii fie specifica si care sa se fie recunoscuta de publicul tinta. Pana la urma, totul se va invarti in jurul clientilor pentru ca, evident, un brand nu poate exista de unul singur si nu se poate dezvolta fara sprijinul constant din partea cumparatorilor care se vor atasa de conceptul afacerii.

Mixul de media va trebui sa fie unul echilibrat si raspandit pe mai multe canale. Vom folosi retele si cai de comunicare astfel incat sa ne directionam eforturile in zone targetate si sa avem, totodata, garantia ca mesajele noastre nu sunt trimise in gol.

In ce priveste social media, va trebui sa ne gandim ce ne dorim sa transmita brandul nostru in acest mediu si ce fel de interactiuni sa aiba clientii cu brandul. Vom putea astfel sa identificam ce canale sau ce platforme de socializare sunt folositoare si potrivite pentru afacerea noastra.

Acest lucru il vom face tot prin analizarea zonelor in care se discuta cel mai mult despre brand. Vom sti astfel unde sa gasim acest interes fata de brand si de unde sa il folosim in social media.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0