Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce si cum sa incurajezi recenziile online

Tags: recenzii, online, publicitate, google, indexare, incredere in brand

Cei interesati de compania ta afla cel mai usor si mai rapid informatii printr-o simpla cautare in google. Si cum vestile rele circula repede, poti fi sigur ca barfele se indexeaza cel mai usor.
Asa ca da, ai de ce sa te temi uneori de listarea in Google. E gresit sa mai credem ca publicitatea negativa e tot publicitate pentru ca mediul online a adus o schimbare de perspectiva in aceasta privinta astfel ca publicitatea negativa din online nu va face decat sa scada increderea in brand si, din pacate, sa perpetueze "infloritor" recenziile negative.

Cum sa faci insa sa se scrie despre tine de bine si de ce in online?

Pentru ca in online se afla toti cei in care avem incredere: si familia, si prietenii, si site-urile preferate, si ziarele si revistele pe care le citim. Daca un client nu te cunoaste, nu va avea incredere in tine. Insa o va capata in momentul in care va vedea ca altii sunt de parere ca produsele sau serviciile tale merita o recenzie pozitiva.

In plus, poti avea o sectiune a recenziilor pe site-ul propriu si vei oferi astfel garantia ca esti interesat sa imbunatatesti produsele pentru beneficiile crescute ale clientilor. Si ca, in plus, nu te temi de criticile pe care le pot aduce unii clienti.

Nu trebuie sa astepti ca acestea sa apara din senin pentru ca nu toti cei care vor achizitiona ceva produs de compania ta vor alege sa faca si o recenzie. Adauga o sectiune speciala in site-ul tau care sa fie disponibila dupa ce e finalizata achizitia si care sa invite la o recenzie ulterioara. Poti trimite si prin e-mail o astfel de invitatie sau poti oferi o promotie (o reducere sau un produs cadou) pentru cei care sunt dispusi sa faca o recenzie.

Este bine sa incurajezi interactiunea intre cumparatori, urmarind totodata sa clarifici orice situatie care poate dauna companiei.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0