Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De la lacrimi la zambete: P&G aduce la Olimpiada un nou spot Old Spice

Tags: procter gamble, old spice, jocuri olimpice londra, reclama, i will live forever

Dupa ce ne-a facut sa ne infioram de emotie si sa privim gales catre propriile noastre mame, gandind ca fiecare, in felul nostru, este un campion, Procter & Gamble schimba nitel stilul comunicarii dedicate Jocurilor Olimpice de la Londra pentru a ne darui cateva zambete.
De data aceasta, campania de comunicare este axata in jurul brandului Old Spice, cel care ne-a obisnuit de altfel cu rasul zgomotos si sanatos si vine dupa seria dramatica si emotionanta de reclame din cadrul campaniei „Mulumesc, mama”.
 
Old Spice, poate cel mai indraznet brand din portofoliul P&G, aduce in prim plan un individ mic cu vise mari. Intruchipare a omului obisnuit, tanarul pare ca a reusit sa isi atinga cele mai indraznete teluri in viata gratie unei inregistrari audio motivationale pe care o asculta neincetat. De remarcat ca walkman-ul pe care-l poarta are designul unui ambalaj Old Spice.
 
Spotul „I Will Live Forever” este o creatie a agentiei Widen+Kennedy si face parte din campania „Believe in Your Smelf”, lansata in primavara lui 2012. Succesul reclamei se anunta a fi unul remarcabil din moment de in doar o singura zi de la postarea sa pe YouTube a adunat peste 20.000 de vizualizari.   
 
„Lux. Confort. Privilegii. Muschi. Aceste beneficii si multe altele vor fi ale voastre odata ce vizionati aceasta reclama”, se arata in descrierea videoclipului.
 
Decideti voi daca este sau nu asa.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0