Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Despre asteptari mari sau despre normalitate intr-o campanie a FAN Courier

Tags: fan courier, asteptarile, marks, reclama 2012, asteptari

Dupa doua decenii de capitalism – ce-i drept, cam primitiv – inca n-am invatat ca nu trebuie sa ne multumim cu putin, ca meritam mai mult decat ni se ofera si ca, atata vreme cat avem bani de dat, noi suntem stapanii. Asa incat, ideea celei mai recente campaniia FAN Courier ma mira prea putin.
Concentrata in jurul ideii de servicii cu pretentii (de normalitate), campania “Asteptarile”, tine parca sa ne aminteasca ca este in regula, ba chiar indicat, sa avem asteptari mari. Mari pentru noi, cei are ne multumim cu orice, nu mari in general. Pentru ca ceea ce promite campania FAN Courier, este o reprezentare a unei normalitati, a unor servicii de calitate oferite de angajati prompti, impecabili, calmi si zambitori in orice conditii si pe orice vreme.

"Prin campania din acest an continuam ce am inceput in 2011 si facem urmatorul pas pentru a consolida pozitia FAN Courier drept liderul serviciilor de curierat din tara. Daca anul trecut vedeta spotului a fost banda de sortare a coletelor, anul acesta rolul principal este al curierului, resursa cea mai importanta intr-o astfel de companie. Astfel, ducem mai departe povestea lui Oriunde, cu placere", a declarat Demis Ghindeanu (Managing Partner, Marks).
 
Campania "Asteptarile" a fost creata de agentia Marks si se desfasoara in perioada aprilie – mai. Aceasta cuprinde un spot TV, unul radio, precum si o componenta online.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016