Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Dezvolta cultura si valorile companiei in cateva etape simple

Tags: management si marketing, cultura companiei, valori, afacere, dezvoltarea afacerii

Cultura companiei depinde de fiecare actiune pe care o intreprinzi in calitate de antreprenor. Ceea ce alegi sa promovezi, parteneriatele pe care le inchei si comunicarea pe care o faci se reflecta in cultura de ansamblu pe care compania ta o dezvolta in timp.

Exista lucruri pe care le poti face pentru a proteja compania si cultura sa, precum si pentru a iesi in evidenta printr-o cultura pozitiva a businessului. Valorile companiei trebuie sa fie vizibile si mentinute constant in atentia oamenilor pentru a construi astfel o imagine si mai puternica in memoria acestora.

Iata ce ai de facut daca doresti sa urmezi un drum benefic pentru afacerea ta:

1. Nu te comporta ca si cum ai toate raspunsurile.

Subalternii au un rol important in aceasta ecuatie. Este bine sa le impartasim aceste valori, sa le cerem sfatul deoarece acesti oameni sunt cei care ne reprezinta afacere si care o fac sa functioneze in directia dorita prin munca pe care o efectueaza.

2. Gaseste-i pe cei mai buni din echipa ta.

Vor exista cu siguranta oameni foarte priceputi in echipa pe care ti-ai construit-o. Acestia vor fi cei mai entuziasti si iti vor reprezenta cel mai bine compania, alaturi de valorile pe care le promovezi. Ofera-le astfel sansa de a mentine cat mai vie cultura companiei, atat in interior, cat si la exterior.

3. Respecta traditiile.

Nu ii priva pe salariatii tai de lucrurile care pentru ei conteaza foarte multe. Include aici si recompensele, sansa de a dezvolta profesional si diferitele evenimente de networking sau de celebrare a unor momente.

Atunci cand simtim ca lucrurile nu merg in directia potrivita, nu avem de ce sa angajam inca o persoana in speranta ca aceasta va reusi sa faca ceea ce o echipa intreaga  nu a putut face. In aceasta situatie, tu esti persoana care va trebui sa redirectioneze businessul si sa conduca afacerea cu o mana de fier astfel incat echipa sa fie formata, in cele din urma, numai de cei care cred in misiunea companiei.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016