Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Din nou emotii: Cosmote a lansat un alt spot induiosator

Tags: cosmote, reclama, veteranul, time to listen

Nimic nu are impact mai mare si nu ramane mai usor si mai profund imprimat in memorie decat emotia. Pana la urma, nu cuvintele sunt cele care dau greutate unui mesaj, ci trairile nascute din ele.
Cosmote Romania pare sa se afle intr-un fel de transa a emotiilor puternice, cautand cu fiecare clip de promovare a serviciilor sale sa atinga cele mai sensibile corzi ale sufletului publicului sau.

Totul a inceput cu „Fluturele” , o drama publicitara din seria „Time to listen”, despre lipsa de timp pentru a-i asculta pe cei dragi. Povestea a continuat in aceeasi cheie cu „Mama si fiul”, Spiridusul”, iar acum cu „Veteranul”.  

Noua campanie publicitara "Veteranul" a fost creata tot de Papaya Advertising si este menita sa promoveze beneficiile portofoliului de abonamente, ca parte a platformei de comunicare "Time to listen". Campania isi propune sa scoata in evidenta importanta serviciului de internet in viata de zi cu zi, cu ajutorul caruia pot fi descoperite povestile nespuse.

"Platforma noastra de comunicare incurajeaza consumatorii sa ii asculte mai mult pe cei din jurul lor. Prin aceasta noua campanie, incurajam clientii sa exploreze mai mult si sa foloseasca Internetul pentru a se bucura de toate informatiile disponibile online, deoarece anumite povesti trebuie descoperite", explica Dana Bursuc (Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0