Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dolce Sport in haine noi: Brandul si-a schimbat identitatea vizuala

Tags: dolce, dolce sport, romtelecom, logo nou, identitate vizuala

Desi identitatea vizuala este prima care ramane imprimata pe retina publicului, facand brandul vizibil si recognoscibil in piata, vine o vreme cand ea nu il mai reprezinta. Pentru ca, la fel ca si indivizii, brandurile cresc si se maturizeaza. Si-atunci este necesara o schimbare pe masura noii „varste”.
De o astfel de schimbare a simtit ca are nevoie si Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, care a gasit ca logo-ul vechi nu se afla in concordanta cu noul sau spirit, mult mai dinamic si mai expresiv.



Asa ca, de la 1 iunie 2012, brandul a adoptat un nou vizual, care se asorteaza cu marile competitii ale verii pe care le difuzeaza, campionatul Euro 2012 si Jocurile Olimpice de la Londra. 


 
Sigla, grafica si imaginea Dolce Sport au un font nou si modern, care se potriveste vizual cu fontul folosit in sub-brandurile Romtelecom, simbolul grafic fiind dezvoltat in format 3D.

„Noua identitate vizuala a postului este o consecinta fireasca a dezvoltarii accelerate a posturilor Dolce Sport in cei aproape doi ani de la lansare, iar brandul trebuie sa reflecte evolutia acestei realitati. Noul brand este mai dinamic, mai expresiv, mai puternic si mult mai aproape de identitatea brandului Romtelecom si a sub-brandurilor sale. Brandul Dolce Sport este deja cunoscut de circa 80% dintre romani si a reusit sa adauge o nota de divertisment seriozitatii si competentei cu care este asociat brandul Romtelecom”, explica Ovidiu Ghiman (Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom).

Schimbarea de identitate vizuala vine insotita de o oferta pentru toti clientii Dolce. Astfel, Romtelecom va difuza canalul Dolce Sport 1 gratuit, in perioada 1 iunie-1 iulie 2012, pentru totii clientii sai de televiziune, indiferent de tipul de pachet achizitionat.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0