Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Doncafe investeste 1 milion de euro in noua sa campanie de comunicare

Tags: doncafe, campanie doncafe, moment doncafe, mame, mccann worldwide

Mai deunazi citeam pe un blog despre viata de-a dreptul aventuroasa a unei mame intr-o casa cu doi copii. Dincolo de perspectiva idilica, experienta maternitatii te lasa aproape fara ragaz, putine fiind momentele in care femeile isi pot trage sufletul. Si pentru ca sunt atat de putine, aceste momente sunt cu atat mai pretioase, motiv pentru care Doncafe le-a facut centrul noii sale campanii de comunicare.
McCann Worlwide a dezvoltat pentru Strauss Romania campania "Momentul tau Doncafe". Beneficiind de un buget de comunicare de 1 milion de euro, campania se adreseaza femeilor, in special mamelor, de altfel cel mai important segment de comunicare pentru Doncafe.
 
"Femeile indeplinesc o multime de roluri: mama, sotie, sora, prietena, colega... Sunt atatea, iar ele trebuie sa le faca fata tuturor. Femeile au grija de casa si tot femeile au grija de cei dragi. O zi obisnuita din viata unei femei inseamna momente nenumarate in care ea se dedica in intregime celorlalti. Acesta este insight-ul pe care l-am descoperit in urma studiilor efectuate in randul publicului nostru tinta. Asa am ajuns la concluzia ca femeile au nevoie de un moment numai al lor. Momentul oferit de o ceasca de Doncafe", explica reprezentantii Strauss Romania.
 
Desfasurata in perioada octombrie – decembrie 2012, campania include compenente de TV, cinema, online si PR.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0