Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dorna a ales picturi 3D pentru noua sa campanie in-store

Tags: dorna, picturi 3d, neconventional, campanie, esti una cu natura

De la o vreme, parca vedem tot mai des reclame care coboara de pe panourile publicitare stradale direct pe asfalt. Este vorba despre acele imagini 3D care aduc un plus de neconventional in publicitatea romaneasca.
Mountain Dew Adrenaline si Volksbank sunt doua dintre brandurile care si-au promovat produsele si serviciile prin intremediul picturilor 3D de mari dimensiuni, aplasate in locuri mai putin obisnuite insa intens circulate. Lor li se adauga acum si Dorna, companie aflata pe locul 3 in Top 50 cele mai puternice branduri romanesti.
 
Ca o continuare a initiativei sale de inlocuire a vechilor ambalaje cu unele cu 25% mai putin plastic, Dorna, impreuna cu JMK Communication, a implementat programul de activare in-store “Esti una cu natura”.
 
Proiectul, care se desfasoara in perioada 7 – 30 septembrie, include activari neconventionale in magazine, sub forma de picturi 3D, de trei metri, realizate in acril. Picturile pot fi vazute in supermarketurile Real Vitan si Real Cotroceni pana la sfarsitul lunii septembrie.
 
Scopul acestei activari este de a reitera ideea apropierii fata de natura, idee ce sta la baza comunicarii nationale Dorna. Iar pentru a intari aceasta idee, in vara acestui an, compania si-a supus produsele unui proces de redesign. Astfel, s-a optat pentru introducerea unui ambalaj care contine cu pana la 25% mai putin plastic, dar si a unor forme, culori si etichete noi.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

mihai ana 24-Sep-2012 17:56:18
Mountain Dew si Adrenaline sunt cei mai tari! E super tare campania la metrou si sunt super tari si energizantele.
E un mod de viata!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0