Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dorna si-a schimbat look-ul

Tags: dorna, ambalaj nou, apa dorna, sticla dorna, redesign, cocoon group

Daca va place brandul si apa Dorna, probabil ati observat ca, de la o vreme, pe rafturile magazinelor sta cuminte o cu totul alta sticla. E tot din plastic si tot cu sigla binecunoscuta, doar ca arta senzational... de diferit.
Noul ambalaj e mai slim, pentru ca are cu 25% mai putin platic, si e mai usor de asociat cu prospetimea naturii, caci a renuntat la albastru pentru a se imbraca in verde. Ba mai mult,  sticla vine cu o silueta feminina, cu rotunjimi si unduiri dulci.  
 
Noua imagine este rezultatul proiectului de redesign pus la cale de Cocoon Group cu acordul si sprijinul Dorna si a avut ca obiectiv major evidentierea celei mai recente initiative a brandului: continuarea apropierii de natura. De aceea, s-a optat pentru introducerea unui ambalaj care contine cu pana la 25% mai putin plastic.
 
Totodata, ambalajul mai usor accentueaza principalele atribute ale produsului: naturaletea si puritatea, iar cei 3 pasi: “Bea, rasuceste, recicleaza” incurajeaza consumatorii sa fie parteneri ai brandului Dorna, in grija pentru natura si mediul inconjurator.

”Brand cu notorietate, apa minerală naturala Dorna s-a remarcat de-a lungul anilor prin indrazneala si unicitatea campaniilor de comunicare, ce exploreaza dincolo de atributele functionale ale brandului, latura emtionala generate de apropierea cu natura”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0