Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dove promoveaza frumusetea romancelor

Tags: dove, suprinde frumusetea, romance, frumusete, fotografii, cosmin bumbut

Brandul Dove are ani buni de cand se ia la tranta cu perceptia asupra frumusetii, de cand incearca sa arate femeilor si lumii intregi ca aceasta variaza si ca nu poate fi incadrata in tipare restrictive si universale. Acest efort a ajuns in cele din urma si in Romania, luand forma unei campanii personalizate si bogata in instantanee ale frumusetii autohtone.
"Dove surprinde frumusetea!" este prima campanie Dove fara casting din Romania si poarta semnatura agentiei de publicitate CohnandJansen JWT. Marea provocare a agentiei a fost de a adapta platforma globala Dove Real Beauty la cultura si piata romanesca, construind pe modul unic in care romancele percep frumusetea.
 
"Lucrand pe brief, ne-am dat seama de faptul ca, desi romancele sunt vazute ca fiind printre cele mai frumoase europence, modul in care se vad ele este cu totul altul: doar 2% sunt mandre de felul cum arata.Din cauza modelelor promovate in mass-media din zilele noastre, idealul frumusetii este considerat de catre unele femei un lucru care poate fi atins doar daca este modelat cu ajutorul machiajului sau al hainelor.Am vrut sa schimbam perceptia despre aceasta frumusete artificiala si virtuala pe care o vedem in reviste si la televizor si sa aducem in prim plan frumusetea adevarata”, explica reprezentantii CohnandJansen JWT.

Asa s-a nascut conceptul creativ al campaniei “Dove surprinde frumusetea” care urmareste sa evidentize faptul ca frumusetea adevarata se gaseste in momentele obisnuite din viata de zi cu zi. Iar pentru a imortaliza si promova aceasta frumusete, Dove a apelat la unul dintre cei mai cunoscuti fotografi romani, Cosmin Bumbut.
 
Pe parcursul celor 55 de zile de campanie s-a alergat dupa frumusetile feminine din 6 orase (Bucuresi, Iasi, Cluj-Napoca, Brasov, Timisoara, Constanta), iar rezultatul s-a materializat intr-o colectie de 88 de fotografii, disponibila online pe site-ul campaniei.

De asemenea, in cele 2 luni, Dove a suprins frumusetea romancelor in spoturi TV si in diferite machete de presa.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0