Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Durex are probleme din cauza acestui mesaj obscen

Tags: durex, mesaj obscen, twitter, africa de sud, social media

Durex a reusit sa dea nastere la enumarate controverse saptamana trecuta, in Africa de Sud, din cauza unei campanii carpite pe social media, raporteaza Business Insider. Campania a fost centrata pe cuvintele cheie #DurexJoke/ gluma Durex, si s-a desfasurat pe Twitter.
Contul de Twitter al companiei, @DurexSA, a partajat sase glume despre sex. In cele din urma, a depasit granitele bunului simt. Iar gluma de mai jos este de un prost gust remarcabil, chiar si pentru o companie care se ocupa de sex:

durex tweet
Gluma s-ar traduce astfel: "De ce le-a dat Dumnezeu barbatilor penisuri? Pentru a putea sa le inchida gura femeilor". Problema este cu atat mai spinoasa, cu cat Africa de Sud este renumita pentru faptul ca mai mult de unu din patru bartbati a recunoscut ca a violat cel putin o persoana. In plus, campania s-a desfasurat inainte de campania nationala de lupta impotriva abuzului asupra femeilor si copiilor.
 
Poate ca o simpla scuza ar fi remediat situatia, dar Durex a recidivat. A refuzat sa lase capul plecat, le-a transmis oamenilro sa-si faca imediat rost de simtul umorului si a continuat cu seria de glume decoltate. Abia a doua zi a renuntat la campanie, cedand presiunilor si a dat vina pe agentia locala de PR.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0