Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Durex s-a facut de ras pe Facebook

Tags: marketing, facebook, durex, campanie pe facebook

Cand, ca brand, faci o campanie in social media prin care incerci sa-ti implici clientii, trebuie sa fii atent si la unghiurile care-ti scapa unei prime analize superficiale. Motivul: poti ajunge sa te faci de ras, asa cum i s-a intamplat lui Durex.
Compania si-a rugat fanii de pe Facebook sa voteze orasul care ar trebui sa primeasca SOS Condoms, un serviciu prin care cuplurile nepregatite primesc prin livrare prezervative. 
 
Votantii au ales Batman, capitala unei regiuni extrem de conservatoare din Turcia. Batman a obtinut mai multe voturi decat Londra si Paris.
 
Cu alte cuvinte, concursul a cazut pe mana farsorilor care au facut ce au stiut ei mai bine: au zadarnicit bunele intentii ale Durex.
 
Totul s-ar fi putut evita, daca li s-ar fi dat fanilor o lista prestabilita de optiuni, in loc sa fie lasati sa-si nominalizeze propunerile.
 
Acest caz este o scapare rar intalnita in portofoliul Durex care a crescut constant in ultimii ani, datorita lansarii de noi produse, expansiunii in tari emergente, cum ar fi China, reclamelor destepte si  unei relatii foarte bune online cu proprii consumatori. 
 
Anul trecut, de exemplu, Durez a avut o campanie globala (vezi clipul de mai jos) care le-a permis consumatorilor sa voteze noi designuri pentru noua cutie de Durex. Imaginea castigatoare (un prezervativ desenat astfel incat sa para un cuplu imbratisat) a fost inclus in imaginile de pe pachetele noului produs. Campania a incorporat 50.000 de propuneri de design, 1,4 milioane de oameni vizitand site-ul concursului in doar sase saptamani.
 
 


Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0