Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Evolutia unui logo: Microsoft

Tags: microsoft, logo, evolutie logo, windows

Dupa un sfert de secol, parintele ferestrelor virtuale Windows a renuntat la literele italice si si-a daruit un nou simbol de brand. Mai fresh, mai simplu, mai actual, insa la fel de colorat. Dezvaluit saptamana trecuta, noul logo Microsoft este si un prilej de aducere aminte.
In acest sens, Business Insider a realizat mica istorie de logo a unei mari companii. Cu bune, cu rele ci cu bizarerii.   
 
1975: Microsoft parea sa fie influentat de trendurile epocii disco. Se pare ca logo-ul a fost creat de Bill Gates insusi, in mai putin de o zi si utilizand programul Basic.


 
1975 – 1987: Pe langa  nuanta de verde, acest logo se remarca prin desigul special al literei „o”, taiat de dungi orizontale si patrand centrul neatins. Acest design a fost atat de intragit incat atunci cand Microsoft a decis sa renunte la el, unul dintre angajati a initiat o campanie de salvare a acestuia – „Save the Blibbet”.

 
Anii `80: un logo inspirat din stilul unei formatii rock celebre – Metallica.


 
1987-2012: Realizat de Scott Backer, logo-ul "Pacman" folosea fontul Helvetica italic si se distingea prin taiatura dintre “o” si “s” menita sa ilustreze partea “soft” a companiei, precum si ideea de dinamism.

 
2012: Noul logo este menit sa reflecte diversitatea produselor si a portofoliului companiei intr-o maniera proaspata si moderna.





Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0