Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fa-ti afacerea remarcata pe piata online

Tags: backlink, brand, promovare, afacere

Printre mii si mii de afaceri, a ta trebuie sa iasa in evidenta. In caz contrar, se va pierde intr-o mare de competitori. Cum faci insa ca aceasta sa fie remarcata pe piata locala si cum te asiguri ca ii gasesti locul potrivit?
Verifica in Google unde se afla afacerea ta in acest moment. Cele mai multe branduri vor aparea in primele pagini. Daca repeti cautarea, dar adaugi si un indice geografic, vei vedea ca rezultatele cautarilor se vor schimba.

Cautarile devin relevante atunci cand mediul online directioneaza traficul catre site-ul tau si cand pagina ta este recunoscuta ca o sursa de incredere. Nu uita ca nu conteaza numarul backlink-urilor, ci calitatea lor. Toate acestea sunt responsabile de modul in care motoarele de cautare afiseaza rezultate cu privire la brandul tau.

In plus, ne putem inregistra afacerea in directoarele din regiune si ne putem asigura ca oamenii ne vor localiza si pe hartile puse la dispozitie in relatie cu afacerea noastra.

Rezultatele strategiilor pe care le aplicam in online vor trebui monitorizate si analizate la intervale regulate sau dupa finalizarea unei campanii, de exemplu. Google Analytics este un instrument de incredere cand vine vorba de analiza unor tehnici de marketing.

Atunci cand reusim sa gestionam aceste elemente, vom putea trece la un nivel mai complex si ne vom putea extinde si pe plan international pentru ca, din fericire, online-ul inca nu cunoaste granite.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0