Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook obtine drepturi de difuzare a Premier League pentru trei ani

Compania americana a obtinut drepturi de difuzare LIVE a meciurilor de fotbal din Premier League.
Pentru Premier League incheierea acestei intelegeri reprezinta o premiera. Conform contractului, Facebook va achita esalonat, de-a lungul a trei ani, 200 de milioane de lire sterline.

Chiar daca licitatiile au fost in continuare dominate de Sky si BT Sport, e important sa mentionam ca pentru prima oara in istoria drepturilor de difuzare, gigantul online Amazon a platit o suma ce nu a fost inca facuta publica pentru a transmite online, in mod exclusiv, 20 de meciuri din Premier League in sezonul 2019. Aceste meciuri vor fi disponibile pentru abonatii Amazon Prime Video din Regatul Unit gratuit.

Sefii Premier League sperau de mai mult timp sa incheie contracte cu gigantii industriei online pentru a mari veniturile din drepturile de difuzare, iar contractele cu Facebook si Amazon ii ofera lui Richard Scudamore o incheiere de mandat exact asa cum si-o dorea. 

Facebook a invins la licitatie BeIN Sports si Fox Sports Asia in batalia pentru difuzarea meciurilor Premier League din 2019-2020 in Thailanda, Vietnam, Laos si Cambodgia. Drepturile de difuzare pentru aceste patru tari au fost detinute in trecut de catre BeIN Sports, companie care face parte din reteaua Al Jazeera.

Times relateaza ca suma de 200 de milioane de lire sterline a reprezentat o premiera si pentru Facebook, intrucat acestia nu se implica pentru prima oara in transmiterea LIVE a meciurilor de fotbal. Cu toate astea, pana acum acestia au facut livestream doar cu partide din MLS sau La Liga.

Fotbalul englez este unul dintre cele mai populare si urmarite sporturi in Asia, iar miscarea Facebook de a intra pe acest teren este una inspirata.

Anul trecut Facebook a vrut sa obtina drepturile de difuzare pentru competitiile de cricket care au loc in Premier League-ul indian. Au pierdut, insa, in fata celor de la 21st Century Fox, chiar daca oferta gigantului online din California a fost de 450 de milioane de lire sterline.
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0