Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook renunta la butonul de Dislike, dar vine cu noi functii

Tags: facebook, buton, like, emotii, reactii

Au fost multe discutii in ce priveste introducerea butonului de "Dislike", similar celui care exista deja pe YouTube si care ar fi trebuit sa ajute utilizatorii sa marcheze astfel un continut care nu le place, dintr-un motiv sau altul.

S-a renuntat insa, intre timp, la implementarea butonului de "Dislike" ("Nu imi place"), insa de saptamana aceasta se aplica noi functii care sa permita utilizatorilor sa isi exprime virtual starile sau emotiile. Acestea vor deveni noile alternative pentru butonul de Like.

Aceasta noua posibilitate, asa cum informeaza recent Mediafax, s-ar traduce sub forma de "Reactii" pe care acum utilizatorii le pot exprima, independent de butonul de Like.

Reactiile sunt deja catalogate de Facebook si urmeaza sa inlocuiasca implementarea butonului de "Like". Utilizatorii vor putea alege astfel intre emotii/reactii precum placere, iubire, ras, bucurie, soc, tristete si furie.

Functia va fi mai intai implementata in doua tari: Irlanda si Spania.

"Oamenii intra pe Facebook pentru a distribui tot felul de lucruri - chiar daca este vorba despre actualizari care exprima bucurie, tristete, amuzament sau aspecte care te indeamna la reflectii", a declarat un purtator de cuvant al Facebook, citat de Mediafax.

In opinia acestuia, in urma opiniilor generale transmise de utilizatorii Facebook, s-a ajuns la concluzia ca utilizatorii isi doresc mai multe mijloace prin care sa isi exprime emotiile din categoriile amintite mai sus.

"Acesta este motivul pentru care testam "Reactii", o extensie a butonului "Like", pentru a va oferi mai multe cai de a reactiona la ceva publicat pe Facebook, intr-un mod rapid si usor", a mentionat purtatorul de cuvant al Facebook, citat de sursa amintita.

Anuntul privind implementarea unor noi functii fusese deja facut inca din luna septembrie de Mark Zuckerberg, cofondator si chief executive officer (CEO) al Facebook.


In prezent, Facebook are 1,49 de miliarde de utilizatori activi in fiecare luna.
Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0