Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ford isi cere scuze pentru reclama ofensatoare pe care nu trebuia s-o vedem

Tags: marketing, ford, berlusconi, petreceri bunga bunga

Ford si agentia sa de publicitate isi cer scuze pentru o campanie cu totul lipsita de gust in care Silvio Berlusconi ne face fericit semnul victoriei in timp ce in portbagajul masinii sale Ford Figo apar mai multe femei legate fedeles, cu lacrimi in ochi, scrie Business Insider.
Se pare ca o echipa tanara (prea necoapta, dupa parerea mea) de la JWT India, cea cu care a batut palma Ford Figo, a creat un spot si l-a postat pe website-ul Ads of the World, fara a cere permisiune, scrie Business Insider. Intre timp, a fost indepartata.
 
Desi printul nu a vazut lumina zilei in media platite, stim cu totii ca, odata ce ajungi pe internet, raul a fost deja facut.
 
WPP Group, detinatorul JWT, a declarat pentru Business Insider:
 
"Regretam publicarea posrerelor care sunt complet lipsite de gust si nu corespund standardelor de profesionalism si decenta ale grupului WPP Group. Acestea nu au fost niciodata intentionate pentru publicarea contra cost si nu ar fi trebuit niciodata create, daramite sa fie urcate pe internet. Acesta este rezultatul actiunii unor copii fara minte, agentia noastra luand toate masurile necesare pentru a administra situatia”.
 
Ford si-a cerut si el scuze, scriind catre Business Insider: “Regretam din suflet acest incident si suntem de acord cu agentia noastra partenera ca nu ar fi trebuit sa aiba niciodata loc. Posterele sunt contarre profesionalismului si decentei din acdrul Ford si a agentiei partenerilor nostri. Impreuna cu acestia, trecem in revista procesele de aprobare si revizuire, pentru a ne asigura ca nu se va mai intampal niciodata asa ceva”.
 
Iata, via Business Insider, printurile cu pricina. Dupa cum se vede, tagline-ul este "Lasa in spate toate grijile, cu portbagajul extra-large de la Figo", referindu-se mult prea plastic la aventurile si petrecerile bunga bunga (ce Dumnezeu o insemna asta?) ale lui Berlusconi.



Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 2 comentarii

padamurre 31-Mar-2013 18:01:05
Eu spun ca e o reclama.Cum te faci observat nu conteaza important e ca existi :)
Adrian Popescu 25-Mar-2013 12:09:02
Scuzele nu sint suficiente . Afara cu Ford din Romania . Acolo sa puna mina statul roman ori o firma privata sa faca un automobil ieftin numai pentru piata interna .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016