Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Gargarita, din nou vedeta de reclama

Tags: albalact, reclama raraul, gargarita, reclama buburuza, branza de vazi moldovita

In 2010, o admiram in spotul pe care BrandTailors il realiza pentru brandul Raraul, aflat sub umbrela Albalact. Zburda jucaus prin iarba de la poalele muntilor bucovineni, zbantuindu-se sturlubatic prin preajma unui lapte „catifelat ca petalele unei flori de colt”. Vremea a trecut, agentia s-a schimbat, insa gargarita a ramas fidela brandului care a facut-o celebra. Asa se face ca avem din nou parte de ea in cea mai recenta reclama Raraul.
Dupa ce a extins portofoliul de branzeturi Raraul cu 5 sortimente noi, Albalact lanseaza o campanie de comunicare ce are in centrul sau branza de vaci Moldovita, se arata intr-un comunicat al companiei. Campania continua conceptul de comunicare care a propulsat brand-ul la nivel national, evidentiind aceleasi valori de baza: naturalete, prospetime, frumusete, gust unic din Bucovina.

Spotul TV "Gargarita-rita" este semnat de agentia Graffiti BBDO, fiind parte integrata a campaniei de promovare ce se va desfasura la nivel national. Acesta este completata cu machete de presa, activitati de PR si activitati de trade marketing si online.

"In spotul 'Gargarita-rita', comunicarea este creionata in jurul personajului deja cunoscut - buburuza. Scenariul se concentreaza pe relatia dintre buburuza si o familie din Bucovina, tanara, frumoasa si plina de viata, care isi petrece timpul liber in mijlocul naturii, la poalele Muntelui Rarau. Mai precis, este vorba despre un 'dialog' jucaus, naiv, dar plin de savoare intre membrul cel mai tanar al familiei - o fetita dragalasa - si buburuza, dialog menit sa introduca noile produse Raraul cat se poate de natural. Fetita da tonul iar parintii intra in joc: 'Gargarita-rita, zboara-n poienita / si-oriunde te-ai aseza, de-acolo oi manca!' Branza de vaci Moldovita este perfect integrata in viata de familie, fiind o alegere naturala si un motiv de bucurie", explica Andreea Golban (Copywriter, Graffiti BBDO).

Albalact anunta de asemenea ca mai pregateste lansarea altor sortimente de branza proaspata de vaci, unele dintre ele in premiera pe acest segment.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0