Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

General Motors lanseaza o noua bomba: Compania nu mai vrea reclame la Super Bowl

Tags: general motors, reclame super bowl, facebook, publicitate platita

Dupa ce a dat de inteles ca Facebook nu-i mai face cu ochiul, General Motors a mai luat o decizie surprinzatoare. Producatorul de automobile va renunta si la publicitatea din timpul Super Bowl. Aceasta veste vine la doar cateva zile dupa ce a anuntat ca nu va mai investi niciun ban in publicitatea pe Facebook, pentru care aloca in jur de 10 milioane de dolari.
Chiar daca pana acum credea cu indarjire in puterea publicitara a Super Bowl si chiar daca a cheltuit masiv in acest sens in ultimii doi ani, General Motors a decis ca in 2013 sa nu-mi mai faca reclama in timpul evenimentului sportiv, scrie Wall Street Journal. De ce? De dragul economiei sau, mai pe inteles, pentru ca spoturile televizate costa prea mult.

„Stim care este audienta finalei Super Bowl, insa din cauza cresterii semnificative a pretului reclamelor de la acest eveniment pur si simplu cheltuiala nu se mai justifica”, spune managerul de marketing al GE.

La editia din acest an a Super Bowl, 30 de secunde de publicitate a costat 3.5 milioane de dolari, marcand o crestere de 59% comparativ cu anul 2001, cand un spot se vindea cu 2.2 milione de dolari. Pentru anul viitor, se estimeaza ca pretul unei reclame de 30 de secunde va fi de 3.8 milioane de dolari.

GM este a treia dintre companiile care investesc cel mai mult in reclama din timpul Super Bowl, fiind intrecuta doar de  Anheuser-Busch InBev si PepsiCo. Compania a cheltuit pentru publicitatea brandurilor sale aproximativ 82 milioane de dolari in perioada 2002-2011.

Saptamana trecuta, General Motors a decis sa puna capat promovarii prin intermediul retelei de socializare a lui Zuckerberg, intrucat aceasta s-a dovedit a fi ineficienta. Compania sustine ca va continua sa foloseasca paginile de brand de pe Facebook pentru promovare, acestea fiind gratuite, insa nu va mai investi bani in publicitatea platita.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0