Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Gerovital sustine Echipa Olimpica a Romaniei

Tags: gerovital, echipa olimpica a romaniei, sponsor, farmec

Performanta atrage performanta. Cam asa s-ar putea rezuma recentul parteneriat incheiat intre Gerovital, cel mai puternic brand romanesc de cosmetice, si cei care au adus in tara nenumarate medalii, Echipa Olimpica a Romaniei.
Gerovital a devenit astfel sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei si sustinator al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012, parteneriatul fiind justificat de misiunea sociala a companiei de a sustine valorile romanesti, atat in tara cat si in strainatate.
"Farmec, prin brandul sau Gerovital, a decis sa se alature Echipei Olimpice a Romaniei intrucat valorile marcii sunt apropiate spiritului olimpic in general si valorilor romanesti, in particular. Ne dorim ca sprijinul nostru sa-i ajute pe sportivi sa-si implineasca visul de a fi cei mai buni dintre cei buni, de a fi numarul unu.De asemenea, atat Echipa Olimpica precum si Gerovital au fost si ne dorim sa fie in continuare carti de vizita nationale pentru toti romanii, motive de mandrie pentru apartenenta la un set de valori respectate oriunde pe mapamond", a declarat Mircea Turdean, director general FARMEC.

Compania Farmec s-a plasat, in 2010, pe locul I in topul producatorilor, pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, cu o cota de piata cantitativa de 26,02%, urmata fiind de o serie de companii multinationale. Valoric, Farmec se pozitioneaza pe locul II, cu o cota de piata de 20,64%.
In plus, Gerovital a fost catalogat drept unul dintre primele 10 cele mai puternice branduri din Romania.

Infoplus: Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. In prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0