Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google a castigat un Grand Prix la Cannes Lions. Vezi ce campanie i-a adus marele premiu

Tags: google, premiu cannes lions, grand prix, hilltop reimagined, project rebrief

Multi cred ca publicitatea pe mobil se rezuma la bannere multicolore si sacaitoare, insa campania cu care Google a castigat marele premiu la sectiunea Mobile din cadrul festivalului Cannes Lions nu are nimic de-a face cu acestea. Compania a reusit sa depaseasca stereotipurile pentru a se concentra asupra potentialului social al reclamelor destinate zonei mobile.
Numita „Hilltop Reimagined”, campania face parte dintr-un proiect mai amplu al Google. Gigantul cautarilor online si-a propus sa reinvie si sa updateze cateva campanii publicitare clasice lansand o provocare moderna creatorilor acestora. Asa ca a pus la cale Project Re: Brief , in cadrul caruia reclamele vechi erau recreate pentru a se potrivi tehnologiei si ritmului lumii moderne.

Cu ajutorul publicitarilor care au contribuit la realizarea lor in urma cu peste cinci decenii, initiatorii proiectului Google au reinviat ideile de marketing din trecut. Asa ca, in loc sa realizeze un simplu remake al spoturilor vintage, s-au folosit de ideile lor pentru a crea experiente new-media demne de asteptarile prezentului.

Una dintre aceste reclame este cea din 1971 a Coca-Cola si initulata „Hilltop”.



In adaptarea Google, sentimentul de unitate si pace globala inspirat de reclama originala a fost reinviat prin intermediul unei aplicatii disponibila atat pentru dispozitive iOS, cat si pentru Android.



Aplicatia le permite utilizatorilor sa ofere gratuit doze de Cola necunoscutilor din mai multe colturi ale lumii. Odata cu doza respectiva, utilizatorii puteau trimite si mesaje personalizate, iar cu ajutorul Google Translate le puteau traduce in limba dorita.  

     

Campania "Hilltop Reimagined" a castigat Grand Prix-ul la categoria Mobile Lions, devansand la mustata o aplicatie a Toyota, „Backseat Driver”, cu ajutorul careia copiii pot conduce virtual o masina ce urmeaza acelasi traseu ca autovehiculul in care se afla ei.   

Incepand din acest an, festivalul Cannes Lions va premia inclusiv creatiile gandite si concepute pentru dispozitivele mobile, sub orice forma ar fi ele. Pentru asta a fost introdusa sectiunea Mobile care isi propune sa recompenseze creativitatea in materie de site-uri si aplicatii mobile, jocuri pe mobil sau campanii desfasurate cu precadere prin intermediul dispozitivelor mobile.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0